Przyczepa dwuosiowa z trójstronnym wywrotem.
Przyczepa jednoosiowa T710/2 o ładowności 8T posiada lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 (18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu.
Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduję się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół. Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką Przyczepa może być również platformą po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadaje się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet.
Podłoga T710/2 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepa wykonana jest zgodnie z dyrektywami UE i posiada certyfikat CE. Standardowo wyposażona jest w hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny. W celu ułatwienia codziennego użytkowania przyczepa posiada centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi.
Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyny. W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu, zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej. W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.
Ładowność [kg] | 8000 |
Masa własna [kg] | 2100 |
Długość zewnętrzna skrzyni ładunkowej [mm] | 4260 |
Długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej [mm] | 4195 |
Szerokość zewnętrzna skrzyni ładunkowej [mm] | 2250 |
Szerokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej [mm] | 2130 |
Wysokość ścian skrzyni [mm] | 600 |
Wysokość ścian skrzyni z nadstawką [mm] | 1100 |
Odległość powierzchni ładunkowej od podłoża [mm] | 1295 |
Pojemność ładunkowa/z nadstawką [m3] | 5,3/9,7 |
Długość [mm] | 6200 |
Szerokość [mm] | 2250 |
Wysokość [mm] | 1795 |
Ogumienie | 11.5/80-15,3 16PR lub 12.5/80-15,3 14PR |
Rodzaj ramy podwozia | podłużnicowa |
Rodzaj dyszla | firmowy Metal-Fach |
Cięgno dyszla [Ø] | 40 |
Prędkość maksymalna [km/h] | 40 |
Wywrót | trójstronny |
Instalacja hamulcowa | 2-przewodowa (opcja: 1-przewodowa) |
Oświetlenie | tak |
Hamulec ręczny | tak |
Kliny podporowe z kieszeniami | tak |