+48 85 733 67 71

Przyczepa T710/2 [8 T] - dwuosiowa

Przyczepa dwuosiowa z trójstronnym wywrotem.

Przyczepa jednoosiowa T710/2 o ładowności 8T posiada lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 (18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu.

Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduję się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół. Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką Przyczepa może być również platformą po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadaje się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet.

Podłoga T710/2 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepa wykonana jest zgodnie z dyrektywami UE i posiada certyfikat CE. Standardowo wyposażona jest w hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny. W celu ułatwienia codziennego użytkowania przyczepa posiada centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi.

Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyny. W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu, zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej. W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.

Specyfikacja techniczna - Przyczepa T710/2

Ładowność [kg] 8000
Masa własna [kg] 2100
Długość zewnętrzna skrzyni ładunkowej [mm] 4260
Długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej [mm] 4195
Szerokość zewnętrzna skrzyni ładunkowej [mm] 2250
Szerokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej [mm] 2130
Wysokość ścian skrzyni [mm] 600
Wysokość ścian skrzyni z nadstawką [mm] 1100
Odległość powierzchni ładunkowej od podłoża [mm] 1295
Pojemność ładunkowa/z nadstawką [m3] 5,3/9,7
Długość [mm] 6200
Szerokość [mm] 2250
Wysokość [mm] 1795
Ogumienie 11.5/80-15,3 16PR lub 12.5/80-15,3 14PR
Rodzaj ramy podwozia podłużnicowa
Rodzaj dyszla firmowy Metal-Fach
Cięgno dyszla [Ø] 40
Prędkość maksymalna [km/h] 40
Wywrót trójstronny
Instalacja hamulcowa 2-przewodowa (opcja: 1-przewodowa)
Oświetlenie tak
Hamulec ręczny tak
Kliny podporowe z kieszeniami tak