+48 85 733 67 71

Przyczepa T710/1 [6 T] - dwuosiowa

Przyczepa T710/1

Przyczepa dwuosiowa z trójstronnym wywrotem.

Przyczepa dwuosiowa T710/1 o ładowności 6T posiada lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 (18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek. Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann.

Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu. Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduje się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół. Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką Przyczepa może być również platformą po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadaje się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet.

Podłoga T710/1 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepa wykonana jest zgodnie z dyrektywami UE i posiada certyfikat CE. Standardowo wyposażona jest w hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny. W celu ułatwienia codziennego użytkowania przyczepa posiada centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi. Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyny.

W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu, zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej. W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.

Specyfikacja techniczna - Przyczepa T710/1

Ładowność [kg]6000
Masa własna [kg]2000
Długość zewnętrzna skrzyni ładunkowej [mm]4260
Długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej [mm]4195
Szerokość zewnętrzna skrzyni ładunkowej [mm]2250
Szerokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej [mm]2130
Wysokość ścian skrzyni [mm]500
Wysokość ścian skrzyni z nadstawką [mm]1000
Odległość powierzchni ładunkowej od podłoża [mm]1150
Pojemność ładunkowa/z nadstawką [m3]4,5/8,9
Długość [mm]6200
Szerokość [mm]2250
Wysokość [mm]1645
Ogumienie11.5/80-15,3 16PR
Rodzaj ramy podwoziapodłużnicowa
Rodzaj dyszlafirmowy Metal-Fach
Cięgno dyszla [Ø]40
Prędkość maksymalna [km/h]40
Wywróttrójstronny
Instalacja hamulcowa2-przewodowa (opcja: jednoprzewodowa)
Oświetlenietak
Hamulec ręcznytak
Kliny podporowe z kieszeniamitak
Kolorystyka malowania ścian na życzenie klientatak