+48 85 733 67 71

Przyczepa PT610 [10 T] - dwuosiowa

Przyczepa PT610

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

  • Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem ścian
  • Konstrukcja skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET
  • Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
  • Rodzaj dyszla: dyszel trójkątny z regulowaną sprężyną podtrzymującą
  • Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 40mm
  • Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
  • Osie na 60 km/h
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
  • Postojowy hamulec ręczny z korbą
  • Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Tylny zaczep manualny amortyzowany
  • Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
  • Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu z zawiesiem przegubowym
  • Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF600mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
  • Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
  • Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
  • Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
  • Boczne listwy napinane wzmacniające nadstawy
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Błotniki kół tylnych
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Wzmocniona płyta podłogowa z centralnym ryglowaniem ścian na obwodzie

WYPOSAŻENIE OPCJONALNE

  • Nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili PF600mm, z obrzeżem 70mm,
  • Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 50mm
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
  • Balkon, plandeka rolowana ze stelażem
  • Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PF600mm
  • Rynna do szybra zsypowego
  • Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
  • Koła z ogumieniem 385/55 R22,5
  • Koła z ogumieniem 385/65 R22,5
  • Koła z ogumieniem 385/55 R22,5 RE
  • Tylny zaczep automatyczny
  • Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców

Specyfikacja techniczna - Przyczepa PT610

Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita (kg)15000
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 14200
Ładowność (kg) 10290
Masa własna (kg) 3910
Pojemność ładunkowa (m3) 13,2
Powierzchnia ładunkowa (m2) 11
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz (mm) 4545
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna (mm) 2420*
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) (mm) 6720/2550/2520
Wysokość ścian skrzyni (mm) 600+600
Grubość blachy podłogi/ściany (mm) 5/2,5
Wysokość platformy od podłoża (mm) 1270
Rozstaw kół (mm) 1900
ZawieszenieResory paraboliczne
Obciążenie oka dyszla (kg) -
Rozmiar ogumienia 385/65 R22,5 RE
Prędkość konstrukcyjna (km/h)40
System wywrotutrójstronny
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1700mm / 13l / 200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika (KM/kW) 78/57,3
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) (o)50 / 46