Ciągniki Serii 6 mają za zadanie zastąpić „większe” modele Landpowera oraz „mniejsze” modele Serii 7 T3.
Główne zmiany wprowadzone przez producenta dotyczą skrzyni, silnika, kabiny oraz maski wraz z elementami zewnętrznymi.
Nowa skrzynia to produkt dobrze znanego producenta skrzyń - ZF.“ROBOSHIFT” posiadać będzie 6 zakresów i 4 połówki, czyli w sumie 24+24 przełożeń lub 40+40 z uwzględnieniem biegów pełzających. Zmiana biegów będzie odbywać się bez użycia sprzęgła, jak również w funkcji automatycznego dopasowania biegu do obrotów i prędkości ciągnika. Dostępne będą skrzynie z prędkościami maksymalnymi 40 i 50 km/h.
Nowy silnik IVECO to jednostka 4-cylindrowa, 16-zaworowa z Common Rail, o pojemności 4,5 litra. Silnik ten jest zgodny z normami wydzialania spalin Tier 4, dzięki zastosowaniu technologii AddBlue. Dostępne będą trzy silniki o mocach odpowiednio 143KM , 160 KM, 175 KM.
Wnętrze kabiny zostało gruntownie przebudowane, z wykorzystaniem najnowszych materiałów wykończeniowych. Wyposażoną ją w nowy fotel o wysokim standardzie komfortu z możliwością zamontowania klimatyzacji ze zintegrowanym wielofunkcyjnym prawym podłokietnikiem.
Wśród pozostałych ulepszeń należy wymienić nowy wyświetlacz, pokazujący najistotniejsze informacje, automatyczną klimatyzację oraz radio o wysokim standardzie. Ponadto, producent ciągników marki Landini wyposażył Serię 6 w nowy szyberdach, jak również w hydrauliczne zawieszenie kabiny “LANDINI SUSPENDED HYDRO CAB”.
Nowy design, przekładający się na nowoczesny wygląd zewnętrzny.
Modele: